کالری شمار شکلات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کالری شمار شکلات
نوشته شده در دو شنبه 27 آذر 1396
بازدید : 115
نویسنده : saeed.bp

کالری شمار شکلات با وجود شهرت بدی که در افزایش وزن دارد تعدادی از خواص درمانی مرتبط با این ماده غذایی خوشمزه وجود دارد. کالری شمار شکلات از دانه تئوبروما درخت کاکائو ساخته شده است. اولین استفاده از کالری شمار شکلات به تمدن Olmec در Mesoamerica باز می گردد. پس از کشف قاره آمریکا، کالری شمار شکلات در اروپا بسیار محبوب شد و تقاضا برای آن افزایش یافت و اکنون کالری شمار شکلات به یک محصول فوق العاده محبوب غذایی تبدیل شده که میلیون ها نفر در هر روز برای طعم منحصر به فرد، غنی و شیرین آن افراط می کنند.افرادی که کالری شمار شکلات دوست دارند همیشه استرس دارند که سلامتی خود را تهدید کرده اند. این در حالی است که خوردن کمی کالری شمار شکلات طی هفته می تواند تأثیرات بی نظیری برای بدن در پی داشته باشد.مطالعات بسیاری ثابت می کنند که کالری شمار شکلات تیره یک خوراکی سرشار از آنتی اکسیدان است که نباید از هیچ رژیم غذایی حذف شود. 

 

همچنین کالری شمار شکلات حاوی مقدار بالایی فلاونوئیدهاست که این آنتی اکسیدان های بسیار قوی از بدن در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت می کنند.کالری شمار شکلات نسبت به دیگر خوراکی های محرک مانند چای یا قهوه حاوی مقدار نسبتاً کمی کافئین است.مصرف کالری شمار شکلات به پیشگیری و درمان بیماری های مختلف کمک می کند زیرا تأثیر یک مسکن طبیعی را دارد.تنها یک تکه کالری شمار شکلات می تواند انرژی مورد نیاز برای دویدن 150 متر را تأمین کند.ریز مغذی های موجود در کالری شمار شکلات تشکیل باکتری های مفید در بدن را تسریع می کند.به خاطر مقدار زیاد فلاونوئیدهای کالری شمار شکلات، این خوراکی خوشمزه می تواند از پوست در برابر نور خورشید محافظت کند و مانع از آفتاب سوختگی شود.بوی کالری شمار شکلات ، امواج مغزی تتا که موجب ریلکسیشن می شود را افزایش می دهد. به علاوه، خوردن کالری شمار شکلات ترشح آندروفین را تحریک می کند که این هورمون در ایجاد احساس لذت و سرحالی نقش دارد زیرا سطح سروتونین را افزایش می دهد.

 

مصرف کالری شمار شکلات تمرکز و حافظه را تقویت می کند. در این باره نیز فلاونوئیدها عامل چنین تاثیری هستند که جریان خون رسانی به مغز را طی 2 تا 3 ساعت تحریک می کنند. کالری شمار شکلات به پیشگیری از پوسیدگی های دندان کمک می کند زیرا ترکیبات ضد باکتری در دانه کاکائو تأثیر شکر را تا حد زیادی جبران خواهد کرد.این خوراکی خوشمزه خستگی را کاهش می دهد و توان بدنی را بهبود می بخشد.مقدار بالای آنتی اکسیدان های کالری شمار شکلات تیره می تواند امید به زندگی را در افرادی که به طور منظم کالری شمار شکلات می خورند افزایش دهد. کالری شمار شکلات تیره می تواند موجب دید بهتر در شرایط با کنتراست پایین شود.




:: موضوعات مرتبط: کالری شمار , ,
:: برچسب‌ها: کالری شمار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: